reklama

... si nevyberá

Občas sa pozvanie nedá odmietnuť... Nedá alebo možno ani nechcete. Nemáte silu. Príde si po Vás ktosi z minulosti. Odvedie Vás kamsi kde nie je ani minulosť ani prítomnosť. Tento jav sa udeje denne tisíckykrát. No len občas zasiahne osobne. Mne (a celej našej po svete roztrúsenej rodine) sa to prihodilo dnes. Po môjho otca si prišiel mladý muž... Syn mojej matky a mojho otca, brat mňa a mojej sestry. Prišiel presne 13 rokov potom, čo on samotný odišiel z tohto sveta. Naraz a celkom nečakane. Teraz len sedím a čakám, že čas aspoň na pár minút zastaví a dá NÁM všetkým šancu nadýchnuť sa. ...Ocino, budeš mi chýbať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Jana Harris

Jana Harris

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neskutočne jej chýba písanie... také to tvorivé a odhaľujúce. Má veľkú slabosť na ruky svojho manžela a hudbu z filmov W. Allena. Zoznam autorových rubrík:  Takmer denne z Nového AnglickaMilí priatelia vo sveteVlastná choreografiaTéma na lenivé letné popoludniSlabosti nás všetkých (?)

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu